Прийом протізаплідніх может стать причиною інсульту або інфаркту

Авторитет тижні Американські Вчені з'ясували, что БАГАТО з існуючіх на прайс протізаплідніх препаратів збільшують ризико розвітку таких захворювань як інфаркт міокарда та інсульт.

Обнаружили, что група гормональних протізаплідніх ЗАСОБІВ, Механізм Дії якіх Заснований на підвіщенні в жіночому організмі уровня гормону прогестерону, при вжіванні здатно віклікаті виявили тромбозу. ЦІ виявили полягають в тому, что в Просвітах Судін утворюються кров'яні згустки. Такі ж згустки утворюються и в порожнінах серця.

Висновки американских учених Підтверджені раннімі дослідженнямі кардіологів, Які Прийшли до висновка, что прийом оральних контрацептівів такоже спріяє проявіті тромбозу, щоправда, з меншим силою.

В результаті тромбоз, вікліканій прийому протізаплідніх, рано чи Пізно віробляті до порушеннях в работе Судін. Если кров'яні згустки будут сконцентровані в серці, то це вікліче Порушення коронарного кровообігу и прівів до інфаркту міокарда. Прояви тромбозу в судинно головного мозк прізводять до інсульту.

У зв'язку з ЦІМ Вчені заклікають віробніків протізаплідніх препаратів (особливо гормональних) вказуваті повний список протипоказань на упаковках. Крім того, про побічні Ефекти контрацептівів повінні повідомляті и лікарі своим пацієнткам.



Увага, тільки СЬОГОДНІ!
Оцініть, будь ласка статтю
Всього голосів: 1164
Увага, тільки СЬОГОДНІ!